Video

One day you will teach me to let go of my fears

Van hun album “In today already walks tomorrow”. Veel meer uitleg hoeft er niet bij denk ik. Ik weet dat muziekposts niet geliefd zijn, maar geef het een kans.

4 gedachtes over “One day you will teach me to let go of my fears

  1. Ik kan muziekpost best wel appreciƫren, ik heb een mapje in mijn spotify met New Fabulous Bands en daar zijn Maybeshewill, the Haunted en Long Distance Calling dankzij jou in terecht gekomen :)

Geef een reactie

